Ład korporacyjny

Dokumenty oraz profile członków

 

1. Dokumenty Korporacyjne:

Statut Spółki
Regulamin Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy
Regulamin Rady Nadzorczej
Regulamin Zarządu
Oświadczenie o stosowaniu Dobrych Praktyk
Schemat organizacyjny MLP Group S.A.


2. Profile Członków Zarządu

 

Radosław T. Krochta – Prezes Zarządu

Ukończył Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku Finanse. Oprócz tego ukończył studia podyplomowe w zakresie zarządzania na Nottingham University oraz studia podyplomowe MBA. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w finansach w Polsce, Europie Wschodniej i Stanach Zjednoczonych. W latach 2001-2004 zajmował stanowisko CFO w Dresdner Bank Polska S.A. Kilka lat był również Dyrektorem Działu Doradztwa Strategicznego w Deloitte Advisory w Warszawie, wcześniej pracował jako manager w PWC w Warszawie i Stanach Zjednoczonych. Dołączył do MLP Group S.A w roku 2010. Do 2016 roku pełni funkcję Dyrektora Generalnego i Wiceprezesa Zarządu. Odpowiadał za bieżący rozwój oraz komercjalizację posiadanych przez Grupę MLP parków logistycznych. Od czerwca 2016 r. Prezes Zarządu

 

Michael Shapiro – Wiceprezes Zarządu

Posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie w realizacji projektów w sektorze nieruchomości. Ukończył wydział Zarządzania i Inżynierii Przemysłowej w Izraelskim Instytucie Technologii w Hajfie. W latach 1975-2000 pełnił funkcję Dyrektora Generalnego i zarządzał spółkami Miro Engineering Ltd oraz S.M. Shapiro Engineers Ltd. W latach 1995-2016 pełnił funkcję Prezesa Zarządu MLP Group S.A. Od czerwca 2016 r. Wiceprezes Zarządu.

 

Tomasz Zabost – Członek Zarządu

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi. Jest absolwentem Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej na kierunku budownictwa. Przez ostatnie ponad 8 lat był zatrudniony w firmie ProLogis, w której pełnił funkcję Vice President- Head of Project Management. Wcześniej wspierał hiszpański koncern budowlany Dragados w wejściu na polski rynek. Podczas dotychczasowej kariery zawodowej współpracował także z innymi deweloperami i wykonawcami powierzchni magazynowo – produkcyjnych w Polsce i za granicą. Pracował m.in. w Liebrecht&Wood, E&L Project oraz Ghelamco Poland. Zasiada w Zarządzie MLP Group i pełni funkcję Dyrektora ds. Zarządzania Projektami.

 


3. Profile Członków Rady Nadzorczej

 

Shimshon Marfogel – Przewodniczący Rady Nadzorczej

Shimshon Marfogel posiada wykształcenie wyższe: ukończył studia na Uniwersytecie Hebrajskim w Jerozolimie, uzyskując tytuł licencjata (Bachelor of Arts) na Wydziale Księgowości i Ekonomii. Shimshon Marfogel pracuje od 1985 roku w spółce Israel Land Development Company Ltd. z siedzibą w Tel Awiwie jako: główny księgowy (w latach 1985-1986), wiceprezes oraz główny księgowy (w latach 1986-2001), dyrektor generalny (w latach 2001-2004); od 2004 roku pełni funkcję wiceprezesa zarządu Israel Land Development Company Ltd

 

Eytan Levy – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Eytan Levy posiada wykształcenie wyższe: ukończył studia na Uniwersytecie Bar-Ilan w Ramat Gan, uzyskując tytuł licencjata (Bachelor of Arts) z Nauk Politycznych. Od 1982 do 1991 roku pełnił różne funkcje kierownicze, m.in. dyrektora wydziału produktów specjalnych, wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za marketing w Israel National Post Authority, z siedzibą w Jerozolimie. W latach 1991-1997 pełnił różne funkcje kierownicze, m.in. dyrektora ds. bezpieczeństwa i logistyki, wiceprezesa zarządu ds. marketingu i sprzedaży w Izrael National Telecomunications Company, z siedzibą w Jerozolimie. W latach 1998-2000 był partnerem w izraelskim biurze spółki prawa amerykańskiego Gerard, Klauer & Mattison, z siedzibą w Tel Awiwie. Od roku 1997 jest dyrektorem w spółce prawa izraelskiego Percite Technology.

 

Yosef Zvi Meir – Członek Rady Nadzorczej

Yosef Zvi Meir posiada wykształcenie wyższe: ukończył studia na Uniwersytecie Hebrajskim w Jerozolimie, uzyskując tytuł licencjata (Bachelor of Arts) na Wydziale Ekonomii. Ponadto ukończył studia podyplomowe MBA prowadzone przez Darby University, oddział w Izraelu. Yosef Zvi Meir pracuje od 1977 roku w spółce Israel Land Development Company Ltd. jako Dyrektor Finansowy.

 

Baruch Yehezkelov – Członek Rady Nadzorczej

Baruch Yehezkelov posiada wykształcenie wyższe: ukończył studia na Uniwersytecie Bar-Ilan w Ramat Gan. Ponadto, posiada tytuł CPA (certified public accountant). Od 1985 roku był partnerem, a od 1997 roku menedżerem spółki JYA & Co. CPA z siedzibą w Tel Awiwie. Od lipca 2010 roku jest członkiem rady dyrektorów w spółce Oxygen and Argon Works Ltd. – jednego z największych producentów i dostawców gazów przemysłowych w Izraelu, pełni również funkcję członka rady dyrektorów w jej spółkach zależnych. W ciągu ostatnich pięciu lat Baruch Yehezkelov pełnił funkcję CEO spółki Ro Holdings Management Ltd., względem której w 2009 roku zostało przeprowadzone postępowanie likwidacyjne.

 

Maciej Matusiak – Członek Rady Nadzorczej

Maciej Matusiak jest absolwentem Politechniki Łódzkiej, posiada tytuł Chartered Financial Analyst (CFA) oraz licencję maklera papierów wartościowych. W latach 1995-1996 pracował w Daewoo Towarzystwo Ubezpieczeniowe SA w Wydziale Inwestycji Kapitałowych jako dealer papierów wartościowych i analityk finansowy. W latach 1996-1998 był zatrudniony w Bankowym Domu Maklerskim PKO BP jako analityk finansowy. Od 1998 do 2002 pracował w Grupie Commercial Union – najpierw w Wydziale Inwestycji Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, a następnie w Commercial Union Investment Management (Polska) SA. Od 2006 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Artemis Investment Sp. z o.o. w Warszawie.

 

Jacek Tucharz – Członek Rady Nadzorczej

Jacek Tucharz posiada wykształcenie wyższe uzyskane w Szkole Głównej Handlowej, na Wydziale Handlu Zagranicznego oraz ukończył Podyplomowe Studium Polityki Marketingowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada licencję maklera papierów wartościowych. W 1993 roku podjął pracę w Biurze Maklerskim Powszechnego Banku Kredytowego z początku jako specjalista później jako makler papierów wartościowych. Od 1996 do 1999 roku był związany z XI NFI. Następnie piastował stanowisko Dyrektora Inwestycyjnego w Trinity Management oraz PZU NFI Management. W roku 2005 został powołany na Wiceprezesa Zarządu ds. finansowych w Zelmot S.A., a w roku 2006 objął stanowisko dyrektora finansowego w Hygienika S.A. Od 2006 roku prowadzi indywidualną działalność gospodarczą.

Klienci

więcej